Zagyva beszéd
2009. június 22. írta: obsidian1

Zagyva beszéd

 Vigyázat politika

Árpádsávos zászló leng(ett) a megyei rendőr főkapitányság előtt.

„Ráadásul a nemzetiszocializmus Európa-szerte egyfajta ifjúsági szubkultúraként működik, viselkedésmintákat, beszédmódot, öltözködési stílust kínál, és közösségi élményt tud nyújtani. Egy időben a baloldal, sőt a szélsőbal játszotta ugyanezt a szerepet, most a szélsőjobb van soron. Valami mindig kell, mert a humán egyedek életútjának egy korai szakaszában erőteljes csordaszellem uralkodik, és ha már összejöttek, muszáj elütniük az időt valahogy. Az agyasabb generációk ilyenkor szeretkezni szoktak, a kevésbé agyasak masírozni. Most nem a hair, hanem a skin jegyében vagyunk, tehát marschieren, kampfen, kratzen, beißen. De majd ez is elmúlik valahogy.”

(Váncsa István)

 

 

Úgy legyen! Múljon el minél gyorsabban!

Lehet, hogy felül kell vizsgálnom a nézeteimet. Mégiscsak lehet valami haszna a sorkatonaságnak is. Aki örömét leli masírozásban, élje ki magát benne, amire véget ér a szolgálat jó esetben meg is unja, ha pedig nem az úgyis reménytelen eset, és megérdemli a sorsát. Abban persze nem hiszek, hogy egyik generáció agyasabb a másiknál. Vannak domináns irányzatok, amelyek esetleg elnyomják a többit, de talán minden generáció színesebb, mint a róla kialakult kép.

 

Árpádsávos zászló leng(ett) a megyei rendőr főkapitányság előtt. Talán jelenteni kellett volna a rendőrségnek, valaki orvul, az éj leple alatt egy hatalmas zászlót állított az épület elé?

 

Kinek a felelőssége, hogy ez megtörténhet. Végül is már annyira természetes, miért is tiltakozna ellene bárki is. A rendőrség csak nem tűri el közvetlen környezetében a törvénytelenséget, és miért tűrne el egy olyan jelképet, amivel nem akarnak azonosulni.

Persze költői kérdés. Mire számíthatunk, ha egy vezető politikus büszkén vállalja, hogy szabotálja egy jogerős bírósági ítélet végrehajtását? Körülbelül itt tart a jogbiztonság ma Magyarországon. Nemsokára úgyis az lesz a törvény, amit ők akarnak.  Velük kezdődik minden. Istenem, de sokan gondolták már ezt. Egyébként is: A JÖVŐ ELKEZDŐDÖTT! Ugye emlékszünk? Hát ez lett belőle.

 

Az EP választások után azt mondta nagy vakondok vadászunk, mindenkinek érdemes elgondolkodni az eredményeken. Igen, neki is. Azon, hogy semmi kivetnivalót nem talált abban, hogy a gárdisták a Sándor palota előtt tettek esküt. Azon, hogy a fasiszta veszélynél sokkal károsabbnak tartotta, a fasiszta veszéllyel való fenyegetőzést.

 Mi az, ami nélkülözhetetlen egy csorda számára? Természetesen egy könnyen azonosítható ellenség. Magyarországon magától értetődő, hogy ez a cigányság. Az emberek nagy részében mindig is volt egy fajta ellenérzés a cigányokkal szemben, sokszor talán megalapozottan is, de ezt egy kicsit szégyellni valónak, nyíltan nem vállalhatónak tartották, de amikor kiderült, hogy van egy szervezet, amelyik nyíltan cigányellenes, és ebben senki nem talál semmi kivetnivalót, mindent törvényesen csinálnak, és csak valós problémákra mutatnak rá, hát átszakadt egy gát, és az eddig rejtőzködő rasszizmus a felszínre tört.

Valós problémák. Balázs, a kissé együgyű udvari munkás minden termelési tanácskozáson felszólalt, és valós problémákat vetett fel, mégsem jutott senkinek sem eszébe, hogy javasolja a cég vezetőségébe.

Hogy az ország lakosságának 15%-a nem rasszista és nem fasiszta? Talán tényleg nem.  Ettől még arra fognak szavazni, aki „szebb jövőt” ígér nekik, még ha tudják is, hogy nem fog megvalósulni, de olyan jó hinni benne.

Szoktuk gúnyolni az oroszokat, hogy mindig szükségük van egy cár atyuskára. Mi talán nem egy bölcs vezérre vágyunk állandóan?

Amúgy bárkiből lehet ellenég. Egy szerencséjük van a melegeknek, hogy ha az utcán találkozunk velük, nem tudjuk, hogy éppen egy meleggel találkoztunk. Így csak akkor lehet ellenük demonstrálni, amikor ők is demonstrálnak.

Nemrég véletlenül kezembe került, egy Vas népe, benne nagy szalagcím: Legyőzni a gonoszt!

Kíváncsi lettem, milyen gonoszt kell már megint legyőzni. Közvetlenül a heiligenkreuzi hulladékégető képviselte a legyőzendő gonoszt, de azért megjelent Ausztria is, mint a gonosz birodalma. Lehet, hogy ebben is benn van még Orbán Viktor „osztrákvircsaft”-jának hatása.

„Azt kérdezem tehát, és nem először az ország legnagyobb elméitől, hivatásos és amatőr demokráciavédőitől, hogyha esetleg úgy alakulna, és a magyar nép többsége úgy döntene egy referendumon vagy épp választáson, hogy ennyi szép esztendő után most már újra egypártrendszert és diktatúrát akar, mégpedig erős kezű, teljhatalmú vezérrel, némi kisebbség-rendszabályozással, mérsékelt és maximálisan humánus numerus claususszal, továbbá Trianon- és holokauszt-felülvizsgálattal, tehát ami kell a szebb és boldogabb magyar jövőhöz, akkor mi a fészkes fene a teendő?”

 

Ezt a kérdést valamikor tavaly szeptemberben tette fel Megyesi Gusztáv, és idéztem én a blogomban. Azóta nap mint nap közelebb kerültünk ehhez a lehetőséghez, és országunk legnagyobb elméi, hivatásos és amatőr demokráciavédői semmi jelét nem mutatták, hogy lenne valamilyen válaszuk erre a kérdésre. Senki, akire esetleg hallgatnának az emberek, nem mondta ki, ez az út nem a szebb jövőbe, hanem tragédiába vezet.

Mi tehát teendő?

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr398229980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

12768 2009.06.22. 15:37:06

„Mi tehát teendő?” Teszed fel írásod végén a sokunkat foglalkoztató kérdést, amire én - kicsit szerénytelenül - próbálok a szokványostól némileg elérő választ adni. A demokrácia legfőbb, és talán egyetlen előnye, hogy lehetőséget biztosít a társadalmi játékszabályok, a törvények békés úton történő megváltoztatására, mely lehetőséggel, ha okosan élünk, társadalmunk jobbá, élhetőbbé tehető. Változtassunk tehát! Amit megtehetünk, és amit mindenképpen meg is kell tennünk, hogy a választópolgároknak felkínálunk egy olyan társadalomfejlődési alternatívát, amely az általad felsorolt problémák legtöbbjétől megszabadít bennünket. Választási lehetőségként ajánljunk egy olyan, népfenségen alapuló képviseleti formát, egy olyan új típusú társadalmat: -Ahol a parlament pártatlan és ésszerű döntései nem csak a választott képviselők belátásán és a jó szerencsén múlnak, mert azokat maga a politikai struktúra szavatolja -Ahol nincs esélye önjelölt népvezérek hatalomra kerülésének és a hatalom kisajátítását törvényszerűen követő diktatúra kialakulásának -Ahol az állami intézményrendszer szakértő kormány általi irányítására nem csak akkor van lehetőség, ha a pártoknak köszönhetően kialakult csőd, vagy csőd közeli állapot azt kikényszeríti, hanem folyamatosan és magától értetődően -Ahol a politika nem a szemfényvesztésről, a betarthatatlan ígéretek versenyéről és a társadalmat megosztó hatalmi harcokról szól, hanem az, aminek valójában lennie kell: a társadalmi közjó szolgálata. (Az a tény, hogy ilyen társadalom - a demosztokrácia - még nincs, szerintem nem azt jelenti, hogy létre sem hozható)

13124 2009.06.22. 15:38:07

Nu sto dálse??? - nincs megoldás..... sodródunk. Hiába mondják (itt is okosok) hogy emeljük fel szavunkat, szerveződjünk...... várható a vége 1-1,5 év és a fal mellett fogunk osonni szemlesütve, hogy NE LÁSSUK mit tesznek majd a szépmagyarzászló és a piroscsíkosas nevében. Aztán ha majd mi kerülünk sorra - mert mindenki sorra kerül majd - talán akkor.... talán akkor ÜVÖLTÜNK :-(((

10306 2009.06.22. 17:32:10

a jelenlegi korrupt és pénzéhes politikuscsapat tereli erre az embereket

wesz 2009.06.23. 02:26:36

Tetszettek volna kormanyozni es a valos problemakkal foglalkozni immar majd nyolc even keresztul. Teccik, nem teccik, ti voltatok hatalmon, nektek kelett volna megoldani. Most aztan kehet sirni, meg rettegni. Nema patasordogtolvajciganyorban volt hatalmon, hanme a ti kedvenceitek. Majd ha nekik meglesz a 2/3 akkor majd rend lesz es elobb utobb a gazdasag is rendbe jon. Fogadjunk a Jobbik is visszaszorul azonnal.

14055 2009.06.23. 02:43:02

obsidian! A kérdésedre már megszületett a válasz: Nem elég a jóra vágyni: A jót akarni kell! És nem elég akarni: De tenni, tenni kell! Amíg csak mindenki ül a maga kis monitorja előtt, és siránkozik, hogy jaj, mit kéne tenni, és várja a csodatévőt, ahelyett, hogy maga cselekedne, addig azoké lesz a terep, akik tesznek. Ezeket meg éppen úgy hívják, hogy Magyar Gárda. Ők azt teszik, ami szerintük jó, mi meg beszélünk arról, hogy szerintünk mi a jó. A kettő között meg van egy icipici küönbség, csak annyi, mint a geológus és a teológus között: ég és föld...

13118 2009.06.23. 05:52:39

4-re rád illik a cím! :))) (még hogy obsidián kormányzott, meg hatalmon lett volna)

11229 2009.06.23. 07:45:32

petibatya nagyon jó lenne, ha megvalósítható lenne, amit leírtál, de én nem hiszek benne, rövidtávon semmiképpen azért törekedni kellene, hogy legalább hosszútávon legalább megközelítsük

11229 2009.06.23. 07:49:26

boni félek,igazad van:(

11229 2009.06.23. 07:51:33

izomagyu és hol van az a nem korrupt és nem pénzéhes politikuscsapat, amelyik felválthatná a jelenlegieket?

11229 2009.06.23. 07:54:17

wesz te még hiszel abban, amit leírsz?

11229 2009.06.23. 07:55:50

KerekesZs jó, tenni kell, de mit? csak a szúrni, a vágni, az ütni...???

11229 2009.06.23. 07:57:00

hmmm köszönöm:) hát persze, én vagyok felelős mindenért

12768 2009.06.23. 08:10:32

11. obsidian "jó, tenni kell, de mit?" Amit megtehetünk. http://petibatya.nolblog.hu/archives/2009/06/22/Amit_megtehetunk/

11229 2009.06.23. 08:25:45

és ki fogja eldönteni, mi a társadalmi közjó?

12768 2009.06.23. 08:41:56

14. obsidian Ezek a (politikai) döntések választott képviselőink "közreműködésével" ma is megszületnek, és szolgának amit szolgálnak.(nem igazán a köz javát) Talán az itt leírtak érthetőek http://petibatya.blog.hirszerzo.hu/?todo=entry&vid=13506

13300 2009.06.23. 09:01:38

Ár kell esni rajta, nincs mese. Vannak népek, amelyek néha tanulnak más népek hibáiból, kudarcaiból. Mi, magyarok nem vagyunk ilyenek. Még a saját történetünkből sem tanulunk.

11229 2009.06.23. 09:25:02

petibatya nem tudom, hogy a részterületek kíváló szakértői, hogyan fognak az egészre érvényes optimális döntést hozni

11229 2009.06.23. 09:26:15

dodona és most sem fogunk belőle tanulni

11639 2009.06.23. 09:28:33

A gond az, hogy nem te kormányoztál, obsidian, de elképzelhető, hogy lesz az életben oiyan pillanat, amikor neked kell megállítani a rohadékokat (ez egy metafora). A személyes felelősséget sokkal fontosabbnak tartom a kollektívum döntéseinél, e tekintetben olyan, hogy "mi, magyarok" nem létezik, csak a politika szintjén. Volt a falunkban egy orvos a háború előtt, kijárt a környékbeli tanyavilágba, sokan köszönhették neki az életüket. 44 telén aztán leparancsolták a járdáról, mert zsidő volt. Aki leparancsolta, ma is él, 90 után képviselő is volt. Cs. doktor is sokáig élt, a bolondokházában, mert a három szép kislányát megölték a rohadékok. Na most az érdekes az, hogy amikor a nagyanyámat kérdeztem erről, aki 93 évet élt, és mindent tudott a világról, elhessintette a problémát. Hagyjuk ezt, régi ügy, ne bolygassuk, mondta. A személyes felelősséget ő sem vállalta. Félt attól, hogy meg kellene vizsgálnia, mit tett azért, hogy Cs. doktor és a három kislánya megmatradjon. De nem tett értette semmit (mert nyilván nem tehetett), hiszen félt. Elnézést a hosszú hozzászólásért.

11229 2009.06.23. 09:59:55

persze fontos a személyes felelősség nem akarok hős lenni, gyáva is vagyok hozzá el kellene kerülni azt a helyzetet, amikor személyes hősiességre legyen szükség, amúgy teléjesen természetes dolgokhoz

imisti 2009.06.23. 12:16:16

Mi van Wesz?!Te akarsz lenni a bírám!?Meg még kinek?Nehogy már két részre osszd szeretett kapitalizmusodat!Most olyan bátran mondogatod,hogy tetszettek volna kormányozni nyolc év alatt!És mondd már meg,hogy ugyan mit kellett volna kormányozni?!Azt a lassan ballagó bárkát,amelyiket a szocializmus lerombolása után egy kormányozhatatlan ronccsá tettetek?Amiről lehagytátok a dolgozókat,vizbe löktétek a nektek nem tetszőket,meg valós,és vélt riválisaitokat?Marakodtatok azon ,hogy ki kormányozzon,pedig már kormánylapát sem volt,az evezőt meg arra használtátok,hogy Gyurcsány fejét üssétek vele,meg hogy a hajót a folyásirányban keresztbeállítsátok!Tőletek nem is lehetett volna mit kormányozni,mert hadonászásotok közben mindenkinek a szemébe kapkodtatok,mint a fuldokló,pedig ti akartatok mindenkit a víz alá nyomni(agyagba döngölni!),és lefogtátok a kezét azoknak,akik az általatok ütött léket be akarták tömni,és elvetettetek minden olyan eszközt,amit a lék tömítésére lehett volna használni!És most meg felelősségről rikácsolsz(mint sok más kommentedben!!)de még eddig egy szóval se mondtad,hogy ne engedjünk a kormánykerékhez olyat,akinek a kezéből már egyszer ki lett az arra alkalmatlan kezéből csavarva!Úszni nem tudtok,és most a vizenjárás soha nem látott képességével dicsekedtek!Csak nem úgy akartok a vizen járni,hogy a vizbefojtottak fejei lesznek a szilárd pontok?!

43069 2009.06.23. 12:30:04

"Árpádsávos zászló leng(ett) a megyei rendőr főkapitányság előtt." Hűha. Már Árpád is náci volt? Aztaa...

imisti 2009.06.23. 12:55:34

Petibatya! Egyre több szerzőtől olvasok a demosztokráciáról,vagy legalábbis hasonlókat ahhoz,(TGM,Mészáros László,Róna Péter ,és még sokan mások),de ezeknek nincs visszhangjuk a tényleges politikai hatalmat gyakorlók körében!A pártok vezetői,fő korifeusai,a gazdasági élet prominensei,meghatározó hangadói a fülük botját sem mozgatják,pedig ők már régóta láthatják,vagy legalábbis régóta kellene,hogy lássák azt,amit Obszidián leírt!Nem volt elég Mo.gazdasági lezüllesztése,még a jelenlegi súlyos gazdasági világválság sem,pláne nem a most már sorozatosan,és egyre sűrűbben bekövetkező világválságok víziója sem!Azt nem véletlenül mondtam Wesznek,hogy GYF fejét ütötték!Ő ,talán,rávilágíthatott volna erre '06-ban,de azóta folyamatosan ráverik a balhét,nehogy véletlenül elszólja magát,magyarul beléfojtották a szót!Ami a legnagyobb baj,hogy élen jártak a saját pártjának tagjai!És azért,mert félnek a lelepleződéstől jobb és baloldalon egyaránt! Félnek,hogy fel kell áldozniuk "jól megérdemelet"poziciójukat,be kell ismerni hibájukat,és még lehetne sorolni,mi mindent kéne megtenniük ahhoz,hogy a demosztokrácia mai,és leendő hívei szemében legalább ne legyőzendő ellenségként jelenjenek meg,ha már segíteni nem akarnak!És pontosan az nincs,aki (inkább akik,és nagyon sokan kellene,hogy legyenek,és hallatszon a hangjuk is!!!Média!!!)aki a szemükbe mondja,nyiltan kertelés nélkül a valóságot,szembesítse eddigi cselekdeteikkel,gátlástalan hazugságaikkal! Nem bünbocsánatot kell várni egyiktől sem,hanem az értelmesebbtől az ügy mellé állását,aki meg hülye,akarnok stb,attól meg annyit,hogy ne tegyen keresztbe,és legalább a pofáját fogja be!!!És itt kezdődne az igazi cselekvés részünkről! Kellene olyan is,szép számmal,a képviselők közül,ogy-i,és helyiből egyaránt,aki levetkőzve a pártbeli szolidarítását,a parlamentbe felállva meg meri mondani pl.OVInak,hogy most más a dolgunk,meg az érdekünk,minthogy őt,és gárdáját újabb szőlőbányákhoz juttassuk,vagy volt pártittkárok,és egyéb fanok akadozó szekerét toljuk!És ebben a médiának is óriási szerepe lesz(és van is),mert a széles tömegekhez is el kell jutatni ezt az eszmét,hogy a mindent felülíró országos(világ!!)méretű éhséglázadás ne tegye semmivé a jövőbe vezető utat!

11229 2009.06.23. 14:27:07

imisti én egyre reménytelenebbnek látom a helyzete mitől változna meg a jelenlegi politikusgárda? hol vannak azok az emberek, akik felválthatnák őket, és mitől lennének ők különbek?

11229 2009.06.23. 14:28:00

baloldaliomlás jó játszani a hülyét?

34417 2009.06.23. 17:18:32

obsidián, bevétettél a halhatatlanok közé! fsp, thought, nonsense és a többiek után téged is megtalála jobboldali vész! jó írás, csak sok benne a nyitott kérdés. mármint, az az egy: hogyan tovább? hol vannak a tisztakezűek? avarnak van igaza: most nem lehet olyat találni, akit a nép is (akár közelebbről, az mszp szimpatizánsok) ismernek, és győzelemre is viszi a pártot. de lehet listavezetőt találni. majd lesz rá négy éve, hogy bizonyítson. a következő négy év nem az mszp-ről fog szólni. a fidesz és a jobbik küzdelméről. szegény dávid ibolya! szakadékon átívelő jobbot nyujtott a fidesznek a fasizálódás ellen. erre mit tesz az örökös miniszterlenök? otrombán tréfával üti el. lelke rajta. lesz még "orsós, takaroggy", de hát ezt ő is tudja. szerencsétlen...

43069 2009.06.23. 17:43:00

25. obsidian 2009. 06. 23. 14:28 Az Árpád-sávos zászló nem önkényuralmi jelkép, azt szabadon lehet használni, akár egy rendőrség épületével szemben is. Mi a probléma?

34417 2009.06.23. 18:31:09

az asszociáció, öreg fiú, az asszociáció! és ne kezd előről a heraldikai vitát az árpád sáv mibenlétéről, ha lehet...

43069 2009.06.23. 18:43:04

Hogy rosszul tájékozott, rossz hiszeműek miről mire asszociálnak, azt nem kell figyelembe venni, az az ő bajuk. Az nem vefolyásolja az Árpád-sáv jelentését.

koll 2009.06.23. 19:01:45

28ra! asszociációs problémád van? pszichológust esetleg?

39398 2009.06.23. 20:04:10

Ezen az Árpád-sávozáson azóta derülök jókat, amióta Gyurcsányt láttam, amint rezzenéstelen arccal veszi tudomásul, hogy a jelenlétében ezzel a zászlóval tisztelegnek a parlamentben. Ha valakinek a Jobbikban most lenne humorérzéke, akkor követelné a zászló betiltását, mert Gyurcsány használta. Igen, ennyi alapja van annak is, hogy Szálasira hivatkozva akarják betiltatni, mi köze van egy ezeréves jelképnek ahhoz, hogy egy elmebeteg használta uszkve fél évig. Arról nem is beszélve, hogy nem is így nézett ki, mint amit az utcán lengetnek.. Az égvilágon semmi. Ilyen alapon be lehetne tiltani a koronát, arra tette le ugyanis az esküjét Szálasi, de a címert is, mert azt is használta, meg a Parlament épületét, mert ott is le fel járkált. Agyalágyult, hajánál fogva előráncigált érvek ezek, ráadásul minél inkább akarják lejáratni, annál népszerűbb, annál inkább övezi tisztelet. És ez még akkor is van, ha egy csomó hülye, randalirozó is van azok között, akik használják...

imisti 2009.06.23. 20:37:57

xy! Lazíts már a félredumálásban,ha lehetne!A baseball- ütő sem tiltott fegyver, hanem sporteszköz,de próbálj meg vele hadonászni a rendőr orra előtt ,teszem fel egy békésnek bejelentett tüntetés (azt már nem is merem ideírni,hogy nem az!!)résztvevőjeként!És ha egy csomó hülye randalírozó lobogtatja az Árpád-sávos zászlót,meg nyilas jelszavakat(vagy arra hajazókat)skandálnak,meg autókat gyújtanak fel,kirakatokat törnek be,rendőrökree támadnak,akkor neked úgye a békés honfoglalás,meg a fehér ló mondája ugrik be ?!Mesélj még!!!

43069 2009.06.23. 21:01:36

32. imisti 2009. 06. 23. 20:37 "ha egy csomó hülye randalírozó lobogtatja az Árpád-sávos zászlót,meg nyilas jelszavakat(vagy arra hajazókat)skandálnak,meg autókat gyújtanak fel" Ez mikor volt?

xy1942 2009.06.23. 21:40:26

imisti Szerintem el sem olvastad, amit írtam. Én ugyanis nem a hülye randalírozókat mentegetem, hanem azt próbálom megértettni, hogy nem lehet történelmi szimbólumokat kihajigálni az ablakon, csupán azért, mert saját céljaikra kisajátítják azokat arra méltatlanok egy rövid történelmi periódusban. Persze, akik zsigerből gyűlölnek minden nemzet identitást erősítő szimbólumot, azoknak jó ürügy a nyilasokra való hivatkozás...

11229 2009.06.24. 08:43:34

rasid hát persze, hogy sok benne a nyitott kérdés nincsenek egyszerű megoldások, akik ezt ígérik maguk is tudják, de ezzel lehet ma népszerűséget szerezni igen még mindig arra szavaznak, aki nagyobbat hazudik:(

11229 2009.06.24. 08:47:05

többeknek amíg az árpádsávos zászlók azoknak akezében leng, akik a nyilas eszmékkel szimpatizálnak nem lehet másra asszociálni

34417 2009.06.24. 13:28:37

na, vissza a kályhához. a parlamentben az árpád-házi királyok zászlója előtt - ha nem is az eredeti előtt - tisztelegnek. más a jelképi értéke. az árpád-sávos zászlóval kapcsolatban xy1942-nek igaza van. tényleg nem is úgy néz ki, mint a parlament béli. hanem, mint a nyilasoké:)

43069 2009.06.24. 15:11:53

Megszűnt a baloldali-liberális megmondómonopólium, a jelképek már nem azt jelentik, amit a baloldali-liberális megmondóemberek mondanak.

11639 2009.06.24. 16:37:22

megmondómonopólium. micsoda marhaság. tele van ilyenekkel az ország. te úgy hozod meg a döntéseidet, ahogy a megmondóemberek javasolják? elképesztő sületlenség. a jelképek már nem azt jelentik? miféle jelképek? látom, obszidián, a posztod címe teljesen találó

11639 2009.06.24. 20:19:47

37-re rasid, Kossuth Lajos és Petőfi Sándor zászlaja miért nem elég nekik? Csak nem azért, mert köpnek a köztársaságra? MI takarnak? Királyságot? Egy frászt! Ingerelni akarnak vele. Cukkolni. Ez ugyanaz, mint az 'élettér' kifejezés használata (das lebensraum by Adolf Hitler). A kifejezés foglalt, művelt ember ezért nem használja (kivéve a biológust). Aki ennek ellenére használja, izenni akar vele. Ugyanez a helyzet a Honvéd-zászlóval is. Jönnek ezekkel a maszlagokkal a történelmi izéből. Az a helyzet, hogy nem István király zászlaja köll nekik, hanem Imre hercegé, ezen is jókat szoktam röhögni. Az istváné azé nem jó, mert az ugyanolyan veres, mint a Kun Béláé volt, hehe. De ez lényegtelen, különben, csak úgy mondom.

11229 2009.06.25. 08:16:19

hencegem amennyire ismerm tényleg vannak megmondó emberk, menek az sms-ek, emilek, amiben ismertetik az aktuális véleményt ha így folytatódik hamarosan befejeződik ez bújócskázás a jelképekkel, és nyíltan vállalják, milyen eszméket követnek itt tartunk?

11639 2009.06.25. 11:12:19

1939-ben a nyilasok húsz százalékot kaptak (a többi szélsőjobb szervezettel elérték a 30-at). De úgy csinálunk, mintha ezek csak '44 őszétől április 4-ig lettek volna. 45 után is itt maradtak, Kádár elnézte a "kisnyilasok" bűneit, beléphettek a pártba, s megúszták a disznóságokat. Arra is lehetőséget kaptak, látjuk a mai helyzeten, hogy azokat a takony eszméket, amelyek minden (mondom: minden) egyes alkalommal rohadásba és pusztulatba vitték az országot, át tudták örökíteni. Kellett hozzá a nemzetközi helyzet, melyről tudjuk, hogy mindig fokozódik. Észnél kell lenni, az a lényeg.
süti beállítások módosítása