Ami elveszhet...
2009. szeptember 10. írta: obsidian1

Ami elveszhet...

Kétszer fogom körbejárni a Földet: Első körbe az érdekesség kedvéért, második körbe, mert elhagytam a kulcscsomómat. (Egy hülye reklám)

 

Nem kulcscsomó, autóstáska.

Öten mentünk egy Ladával Pestre, egy gépet megnézni, amit megvásárolt a cég. Fölfelé még nem volt semmi gond. Először a mi cégünk pesti központjába ugrottunk be, ők intézték a gépvásárlást. Elmagyarázták, hol találjuk a gyártó céget Budaörsön, és egy másik kocsival ők is jöttek négyen. Nem értettük, miért, de ha jönni akarnak, csak jöjjenek. Egy jó óra alatt begyűjtöttük a szükséges információkat. A pesti kollégák ismertek egy jó éttermet a közelben, megebédeltünk, és megittunk néhány üveg sört. Hazafelé aztán jó párszor meg kellett állni, inni, vagy pisilni vagy mindkettőért. Utoljára a Karaván büfénél, ami már majdnem Zalaegerszeg. Rémültem tapasztaltam, hiányzik az autóstáskám. Sok pénz nem volt nálam, de benne volt személyi, jogosítvány, forgalmi... Előtte Lellén voltunk egy presszóban, ott még biztos megvolt. Hárman ott maradtak a Karavánban, azzal a feltétellel, hogy én állom a cechjüket. Visszamentünk Lellére (úgy 80km), de a presszóban nyoma sem volt a táskának. Útközben eszünkbe jutott, hogy egyszer megálltunk az útszélén is pisilni, nagyjából emlékeztünk, hol. Megálltunk, és valóban ott volt a táska az árokparton. Jobboldalon ültem a hátsó ülésen, a táskát magam mellé tettem, amikor kiszálltunk, véletlenül kilöktem. Amire visszaértünk, a három munkatársam telezabálta és eszméletlenre itta magát, szerencsére már nem sok kellett nekik hozzá. Így is sokba került nekem, és még Picinek is magyarázkodhattam.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr168230044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11213 2009.09.10. 10:49:13

részvétem (de azért vicces is, bocsi... :D)

11229 2009.09.10. 10:57:14

már régen volt most már én is nevetek rajta

13118 2009.09.10. 11:06:50

persze, hogy régi történet. mert ladával mentetek, aztán mert kábé 3 óra múlva is még ott volt az autóstáskád, ahol elhagytad. :)))

12392 2009.09.10. 11:24:35

Na az „elveszett” autóstáskával nekem is van egy sokéves történetem. Mikor sógornőm megkapta (hogy egy halom pénzt fizetett érte? Aki élt akkor tudja: kaptuk) az első autóját (na jól van Trabi volt) megkért, hogy menjek el vele bejáratni. Elmentem érte és leparkoltam az enyémmel (az is egy Lada volt) az övék mellett. Lejött és hozott némi csomagot (kössük össze a kellemest a hasznossal, néhány elszállítani valót is elintéztünk. Én udvariasan segítettem neki, s mivel az autós-táskám akadályozott benne rátettem az ő kocsija tetejére (sem előtte sem utána, soha sem tettem ilyet). Majd elindultunk. Dolgunk végeztével a kocsim ablakán egy cédula várt, hogy menjek fel a szemközti ház egyik lakásába. Kiderült, hogy a táskát a trabi tetején felejtettem, ami annak rendje módja szerint induláskor le is esett, amit az idős hölgy – szerencsére – látott. Lement és magához vette. Majd mikor több óra elteltével sem jöttünk vissza. Kinyitotta a táskát, hogy hátha talál értesítési lehetőséget. Volt is benne, de annak megtalálása előtt az igazolványomban felfedezte, hogy brand-new gyermekem van, s ezért nem mert a lakásomra telefonálni, hogy nehogy lebuktasson (kombinált: barátnőmnek vélte a sógornőmet). Inkább elvitte, na nem a munkahelyemre, az nagyon messze volt onnan, hanem egy másik számítástechnikai céghez (Rasid barátunk dolgozott ott).

11229 2009.09.10. 11:38:58

hmmm sötét volt már, csak az láthatta meg, aki véletlenül ugyanott áll meg

11229 2009.09.10. 11:42:04

ronagyuri kispolszki tanksapkáját hagytam az autó tetején, legalább tudtam hol keressem:)

13118 2009.09.10. 11:50:44

igaz, nem írtad, ebéd után indultatok vissza, vagy jóval később. habár, nagyjából emlékezve a kiküldetési és napidíj elszámolásra, tényleg később indulhattatok vissza :))

11812 2009.09.10. 11:57:05

Engem az első mobilom várt kábé 20 percet rám, a hóban, a Damjanich utcában, a járda mellett, az autók között.. :)

12392 2009.09.10. 11:58:03

6: A tanksapka az egy barátom szakterülete. Hogy ne vesszen el zsebrevágta. Naná, hogy nem találta. Benzinkútnál volt vett egy másikat. A tanksapkát jóval később a felesége találta meg, mikor tisztítóba vitte a kabátját!

11229 2009.09.10. 12:47:55

hmmm nem indultunk olyan nagyon későn, de többször is megálltunk útközben, gyorsan eelment 1-1 óra

11229 2009.09.10. 12:48:49

kalimpa hűséges telefonod van:)

11229 2009.09.10. 12:53:05

ronagyuri előfordul az ilyen felforgattam a lakást az autó kulcsért, és csomagtartón hagytam

13124 2009.09.10. 14:24:07

korábban értünk a tengerhez - apartman csak 2-től volt. Ezért egyből a strandra mentünk. Gatyacsere...fürdés..... később mikor már elhelyezkedtünk a szobában vettem észre, hogy nincs meg a pénztárcám. Vissza a strandra - a kocsink helyén más más parkolt. Pénztárca sehol. Q...a sok pénz volt benne. 3 nap múlva gondoltam, hogy bemegyek Krk-re (csak ott van rendőrség a szigeten). Felvették a jegyzőkönyvet, bánatosan kanyarodtam ki az udvarból. Az emeletről integetnek, fütyülnek, hogy menjek vissza.....meglett a tárca ( a leadott tárgyak egy emelettel feljebb voltak)..... és semmi de semmi nem hiányzott belőle. Nem mondták meg ki adta le a rendőrségen. Csak nekik tudtam megköszönni.

11229 2009.09.10. 14:55:05

egy ilyen eltudja rontani a nyaralást szerencséd volt

13124 2009.09.10. 16:06:54

háááát az az első 3 nap szomorkásra sikerült. De tényleg, elképzelhető, hogy valaki bele se nézett a tárcába - az összes igazolványom is benne volt. Ha igen, háááát még nagyobb tisztelet a megtalálónak.
süti beállítások módosítása