Falusi Mariann, mint nem padödö
2013. november 14. írta: obsidian1

Falusi Mariann, mint nem padödö

Falusi Mariannt eddig igazából, csak, mint a padödö hangjaként ismertem, élőben valamikor nagyon rég halottam Sitkén, akkor is padödöként.

Falusi Mariannt eddig igazából, csak, mint a padödö hangjaként ismertem, élőben valamikor nagyon rég halottam Sitkén, akkor is padödöként.

Egészen más arcát mutatta a jazzszerda keretében adott koncerten. Persze tudtam róla, hogy jazz énekesként kezdte, és nagyon sokoldalú, de ezzel az arcával eddig nem találkoztam.

Jazz?

A koncert során végig azon polemizált, igazából nem jazz, amit ők előadnak. Egyáltalán mi a jazz?
Persze volt igazi jazz is, de volt Madonna és Tina Turner is. Volt Queen és volt Piramis. Volt Gershwin és volt Leonard Bernstein. A ráadás ráadásaként még egy magyar nóta is.

A lényeg egy nagyszerű hang és kitűnő előadó, egy nagyon jó zenekar, egykellemes este.

Ízelítőül egy dal, ami ezen a koncerten is elhangzott.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr88230678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása