Praline & Fast Food
2014. január 16. írta: obsidian1

Praline & Fast Food

Nem étel, zene.

Praline & Fast Food

 

Bevallom, ha csak úgy egy plakáton meglátom, hogy egy Praline & Fast Food nevű horvát lánycsapat ad koncertet, nem valószínű, hogy rohanok jegyet venni. Nem mintha elzárkóznék az ismeretlen, új dolgoktól, de ha már fizetek valamiért, szeretek valamennyire biztosra menni. De ha már része a jazzszerda bérlet sorozatnak, természetesen nem hagytam ki. És nem bántam meg.

Koncert előtt azért youtube-on tájékozódtam, mégis mire számíthatok, és egész bíztató volt. Bárismét be kell ismernem, ha csak véletlenül kattintottam volna rájuk, nem valószínű, hogy nem kattintottam volna tovább.

Egy élő koncert persze egész más. Ha néha le is ült, az előadás végére sikerül igazán forró hangulatot teremteni, és lelkesen tapsolta vissza őket háromszor is a szokásosnál kissé gyérebb közönség.

Nem lesznek a kedvenceim, de jó volt megismerni őket.

Egy kis ízelítő:

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr928230704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

301782 2014.01.17. 09:12:45

hát igen, nem mindig veszünk tutira befutó élményt egy-egy színház-, vagy koncertjeggyel :) Előfordult, hogy kimentem - és vissza nem - hangversenyről. Igaz, ritkán.:)

11229 2014.01.17. 10:45:20

little köszönöm:)

11229 2014.01.17. 10:46:18

Valika de értek már nagyon kellemes meglepetések is :)
süti beállítások módosítása