OBSIDIAN 5
2011. július 28. írta: obsidian1

OBSIDIAN 5

Öt éve jelent meg obsidian a nyilvánosság előtt.

Öt éve jelent meg obsidian a nyilvánosság előtt.

 Nem készítettem statisztikát, nem is látom értelmét, végül is nem a mennyiség számít.  És az sem hatalmaz fel semmire, hogy milyen régen vagyok valahol jelen. Egy kicsit véletlen volt az egész. Véletlenül tévedtem a nolra. Valamilyen nyereménnyel kecsegtették azokat, akik regisztrálnak a nolblogra, az ilyenekre rá szoktam harapni. Volt néhány történetem, amelyekről úgy gondoltam, érdemes megosztani másokkal is. A történetek elfogytak, de közben meg ismertem egy olyan közösséget, amelyhez úgy éreztem érdemes tartozni.

Tényleg nem hittem volna, amikor elkezdtem, hogy még öt év múlva is blogolni fogok. Ehhez kellett a régi nolblog szellemisége is.

Ha ma tévednék véletlenül a nolblogra, úgy érzem, hamar elvennék a kedvem az írástól.

Nemrég akadt a kezembe a Fülepkének készített emlékkönyv. Akkor még békésen megfértek benne egymás mellett olyanok is, akik ma már csak gyűlölködve tudják egymást említeni. Szükségszerű, hogy így történt?

A nyugdíjas búcsúztatómra készítettem egy kis összeállítást a Ködös képek sorozatból, újra közben olvastam a hozzászólásokat is. Érezni letett az őszinte érdeklődést és szeretetet. Ez az, aminek nyoma sincs a mai nolblogon.

Persze van a sziget. Ott megvan a közösség, megvan az érdeklődés, megvan a szeretet. Csak.  Kezdő bloggerként , hogy akad rá valaki?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr88230384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ez van 2011.07.28. 22:12:42

Obsi! Idejött valaki, és mindent tönkretesz, száz álnéven hinti a mocskát, megoszt, kiközősít, lázít, vádol, gyülölködik. Így van ez mindennel, ahova csak beteszi a lábát, ahol megjelenik!

163107 2011.07.28. 22:32:59

Ritkán jelentkezel, Obsidián. ami meg a trollokat illeti, hát engem spec. nem ijeszt el egyik sem. Ha mindenki azt tenné - mármint a bloggerek - mint én, sokkal békésebb hely lehetne a nolblog. Ip cím alapján szépen spamre tettem őket, és ennyi az egész. Különben is inkább számalomra méltóak: képzeljétek el, egész nap regisztrálni, új é új hülye nevet kitalálni, blogoldalt nyitni csak azért, hogy egy félóra múlva mehessen a levesbe... szomorú dolog. Két trollnak is ez az egyetlen szórakozása (verecke az egyik, gubka a másik, 100 nickje biztos volt mind a kettőnek), aki hagyja, annak úgy is kell. Kivágni, mint a macskát...ill dehogy. A macska kedves jószág, szeretem, nem vagdosom ki őket - a troll az beg, ocsmány állat - azokat kell kihajítani. Tehát szerintem írjál minél többet: kell az a csendes, szemlélődő mentalitás a mai zűrzavarban.

12635 2011.07.28. 22:58:00

Valóban, kedves Obsidián, ritka nyugodt és higgadt ember vagy és ez jól esik másoknak is, jó Téged olvasni. Csak folytasd.

kápónyiffantó 2011.07.29. 06:09:10

Blogger! Ezeket a hülyéket a bloggerek tartják életben. a nolblogon pontosan hárman vannak jelenleg a nyiffu a KÚLTÚROS PC, a prof a volgográdi rém és verecke a balatoni kényszerzubbonyos. Tegnapi nap óva intettem egy újat, hogy ezeknek nem szabad visszaszólni, hanem azonnal törölni, mintha nem is léteznének. Nem fogadott szót. Nem az a baj, hogy itt ez a három hülye az a baj, hogy mindig találnak olyant akinél szabadon ömlenghetnek a szólásszabadság nevében. Ők nem hülyék ám annyira mint mutatják. Ha náluk próbálkoztok visszaszólni, azonnal törölnek, nem reagálnak és ami a lényeg, nem írnak hatszáz postot idézetekkel, hogy mit tettek velük? Ti meg bloggerek állandóan csináljátok a reklámot nekik. Értitek bloggerek és bloggerinák? Három embert kellene távoltartani, de mindig akad köztetek akinél szabadon garázdálkodhatnak. Úgy kell nektek, ez a nagypolitika is. Az lökött Feri most kérdezgeti hogy mit tegyenek ősztől? Miért kell ezt kérdezni? Ha őket kicsinálják nemtelen eszközökkel, akkor nincs mit kérdezni. Itt sem. De itt a szerkik is benne vannak vastagon, nem kizárt hogy konfrontálódtak már néhányatokkal. Senkinek semmi köze hozzá, hogy ki vagyok, de itt az is elképzelhető, hogy a szerkik tesznek arról hogy valakik megtudják. Na ezért van halálra ítélve a nolblog. Nézzétek a mai felhozatalt, majdnem mind valamelyik szerki propagandája. Nincs értelme itt maradni Palya, legyen ez az oldal az enyészeté, vagy a szerkiké, és ezé a három hülyéé. ......DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

11229 2011.07.29. 08:05:58

ez van ez van, de nekem ez nem jó

11229 2011.07.29. 08:09:40

osszián mostanában valóban ritkán jelentkezem, engem sem ijesztenek, egyszerűen törlöm őket, de akedvemet azért elveszik az írástól

11229 2011.07.29. 08:11:42

gordius írásban igyekszem higgadtnak és nyugodtnak maradni köszönöm a biztatást:)

11229 2011.07.29. 08:16:16

kápónyiffantó te ebben az egy hozzászólásban többet foglalkoztál velük, mint én öszesen egyébként én is úgy gondolom, az egyetlen hatásoso fegyver az lenne ellenük, ha senki nem reagálna rájuk de ha eltűnnének is, a régi nolblog már nem térne vissza

12392 2011.07.29. 08:49:47

2: könnyen beszél az, akinél működik! IE8Y alatt ugyanis nem müx!

210560 2011.07.29. 09:15:23

Te jó ég! Ilyen régóta blogolsz? Gratulálok Obsidian :) A továbbiakhoz nincs hozzáfűzni valóm, legfeljebb csak annyi: változunk mi is, nemcsak körülményeink, persze összefüggnek a dolgok. Olvasgatom oldalsávodat, hááát terjedelmes a lista :)) gratulálok a jubileumhoz :) Fannyvár

122188 2011.07.29. 18:53:44

Elfogult véleményeid miatt soknak találom ezt az öt évet, de gratulálok.

11229 2011.07.29. 20:15:59

ronagyuri nem muszáj ragaszkodni az IE8-hoz amúgy nem vagyok benne biztos, hogy az a jó megoldás

11242 2011.07.29. 20:16:17

Én is 2006 májusától.Egyszerre kezdtük. Mint ahogy utaltam rá a" Sehol sem vagyok?" című postomban,hőbörgésük,pitiáner,átkozódásuk,számomra megttisztelő, mert jelzi, hogy jó úton haladok. Persze kiteszem őket, mivel a kommentek helyén akár a WC-ben, szeretem a viszonylagos tisztaságot. Írj bátran és szigorúan!

11229 2011.07.29. 20:18:54

Fannyvár már attól is változunk, hogy rendszeresen írunk köszönöm

11229 2011.07.29. 20:20:55

Rodosto soha nem tagadtam, hogy szigorúan szubjektív vagyok

11242 2011.07.29. 20:24:04

A 4 alatti beíró nekem üzent,hogy menjek innen nagyon el, összekevert bennünket ami nekem nagyon hízelgő. Megtisztelő a 13 ban, persze egy t !!!

11229 2011.07.29. 20:24:53

Palya szeretem egyértelművé tenni, hol állok, nem tudom mennyi ebben a bátorság és szigorúság

11229 2011.07.29. 20:28:02

amire a végére ért elfelejtette kihez szól:)

78126 2011.07.29. 22:00:32

Én is szerettem az írásaid, a hangulataid, a verseiden jó volt elgondolkodni. Azzal viszont nem tudok egyetérteni, hogy vannak a "jók" és a "rosszak". A Nol szétverésében aktívan részt vettek emberek, akikben jó és rossz tulajdonságaik közül akkor valamiért az árnyoldal dominált. A trollok más kategória, az patológiás.

16331 2011.07.30. 07:17:41

Gratulálok a szép évfordulóhoz, s ígérem, hogy az ötvenediket nagyon meg fogjuk ünnepelni...)))

11229 2011.07.30. 07:46:42

anemone nem tudom, mi okozta, de olyan emberek,akik , ha nem is érterttek egyet, figyeltek egymásra, és próbálták egymást megérteni, egyszercsak eljutottak oda, hogy csak ellenséget láttak egymásban örülök, hogy itt jártál:)

11229 2011.07.30. 07:48:21

álomlátó köszönöm:) szavadon foglak:D
süti beállítások módosítása