Boszúságaim
2014. január 22. írta: obsidian1

Boszúságaim

Egyéni szociális probléma, szokták mondani hárítólag.

Egyéni szociális probléma, szokták mondani hárítólag.

Én mégis megosztom, néhány hangulatrontó bosszúságomat. Hadd rontsam másnak is a hangulatát. Bár a káröröm…

Nagy csinnadrattával meghirdették, hogy az Erzsébet program keretében fürdőjegyhez juthatnak a nyugdíjasok. Hurrá. Aztán amire körülnéztem, hogy is működik, mi kell hozzá, már be is jelentették, kimerült a keret. Persze ezt is nagy propagandával, hogy mekkora siker, és milyen jót tettek a nyugdíjasokkal. Igen, azzal a néhány tized százalékkal, akik belefértek a keretbe. Ha egy multi kereskedő csinálna ilyet, jönne a szigorú ejnye-bejnye, de ártunk és kormányzunk…

Eddig a bankkártyámmal havonta kétszer 6 ezrelék költséggel vehettem fel pénzt összeg korlát nélkül, és most ezt megszüntették Annyira jót tettek velem, hogy most regisztrálnom kellett azért, hogy kétszer ingyenesen vehessek föl pénzt, persze nem akármennyit… Köszönöm.

Nem részletezett okokból le kellett cserélni a telefonomat. Legegyszerűbb, legolcsóbb feltöltő kártyás, nem volt betervezve, de valami kell. Neten aktiváltam a sim kártyát, feltöltöttem rá a pénzt és azt gondoltam minden rendben. Levélben küldtek még egy aktiváló kódot, amit vissza is küldtem sms-ben. Legalábbis én azt hittem elküldtem, semmi olyan jelzést nem adott, hogy a küldés nem sikerült. Gyanús volt, hogy nem jött válasz sms, de nem izgatott különösebben. Aztán egyszer csak közölte a sim kártya nem aktív, engem se lehetett hívni. „A hívott szám az előfizető kérésére nem kapcsolható.” Az én kérésemre. Haha. Hívtam az ügyfélszolgálatot, közölték a tulajdonjog tisztázatlansága miatt felfüggesztették a sim kártyát, és már csak személyesen tudom újra aktiválni egy Telenor üzletben. Dühöngtem egy sort, de ennyi még belefér. A következő meglepetés az üzletben, ahol az újra aktiválás után kiderült, az egyenlegem 0. Hiába mutattam a visszaigazoló sms-t, hogy feltöltöttem a pénzt, semmit nem tudtak mondani. Újra telefon az ügyfélszolgálatnak, és szerintük minden rendben, ha felfüggesztik a sim kártyát, akkor törlik az egyenleget. Szerintem pedig egyáltalán nincs rendben, ez egyszerűen pénzlenyúlás. Egyébként is egy sima levélben küldik az aktiváló kódot. Lehet, hogy elkallódik valahol, lehet, hogy éppen egy hétig nem vagyok otthon, és már ki is futottam az időből, lehet, hogy félreteszem, aztán megfeledkezem róla, és pénz mindjárt a Telenoré, minden ellenszolgáltatás nélkül. Ügyes. Ha pedig csalni akarok, megadok fiktív adatokat és egy valódi címet, ahol megkapom a levelet.

Ennyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr258230706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

178873 2014.01.22. 16:29:21

Mi az, hogy nem tervezett kiadás? Ejnye. Rendes neres polgár tuggya, hogy a gazdaság attól pörög föl, hogy előbb-utóbb elromlik a mosógép (spec nálam a tévé, de juszt sem vettem újat). :-)

11692 2014.01.22. 17:23:55

A lányom felszólítás kapott, hogy fizessen be 38 ft hátralékot(?), a lányom bement a bankjába megérdeklődni, hogy milyen formában rendezze a tartozását, utána helyben rendezte is azt...most felszólítást kapott, hogy a 68 ft ügyintézési költséget fizesse be, mert ..... Így van ez... Ezt a fürdőjegyes témát a szomszédasszonyom is igénybe vette volna, ugyanígy járt, alulmúlhatatlan ez az álságos/ám jellemző segítség... Kártyás telefonnál a határidőig fel nem használt pénzt nyúlta le a szolgáltató, arról nem is beszélve, hogy hívni se lehetett a számot baj esetén - ez megtörtént eset ! Úgyhogy megértésem és felháborodásom...:(

11229 2014.01.22. 19:35:02

solide majd ha nem tervezett bevételeim is lesznek, talán pörgetem a gazdaságot :)

11229 2014.01.22. 19:38:26

evalajos nekem is kellett már befizetnem 150 Ft postaköltséget, mert kiküldtek egy amúgy nullás számlát apróság az ilyen de nagyon bosszantó

301782 2014.01.22. 19:47:56

"és milyen jót tettek a nyugdíjasokkal, igen, azzal a néhány tized százalékkal, akik belefértek a keretbe" Sajnos régi nóta...valakinek (néhányaknak) a kedvéért akár törvények születhetnek, mit sem törődnek többi, milliós állampolgár igényeivel, jogaival...stb. :( A telefon-témával kapcsolatban.. Két hónapja húzódó reklamációs ügyem idejére felfüggesztették a befizetési kötelezettségemet. Mondván, amíg az ügy nincs kivizsgálva, addig "kivették" a számlákat a rendszerből. Nos éppen tegnap kaptam meg az elmúlt hónapról szóló számlámat, melyben felszólító levél küldése címén lazán leszámláztak 695.-Ft-ot. Paff...most újból levelezek velük.. Fogadd együttérzésemet :(

11229 2014.01.22. 21:17:16

Valika lehet, hogy többet költöttek reklámra, mint amaennyit a nyugdíjísok ténylegesen kaptak :( néha úgy érzem a szolgáltatóknak a fogyasztók csak zavaró tényezők

60145 2014.01.23. 05:28:52

Pár éve T-home helyett Pannonos lettem. Szám maradt - egy csomó pénzt fizettem érte. Átkapcsolás ebben és ebben az intervallumban. Kivártam. Másnap a telefon nem jól viselkedik: a Bodrogközből jött kirándulókat nem találom, ők ismerik a számomat, én nem az övékét, Interneten reklamálok: Vártam őket. Megoldás, amit az ügyfélszolgálatos hosszú szempillájú liba elfelejtett mondani: A telefont nem, de a SIM-kártyát számmegtartás esetén is cserélni kell. Egy kis falu kiránduló gyerekei idegenvezető nélkül maradtak...

11229 2014.01.23. 10:10:39

néha nem tudom, kiket ültetnek be ügyfélszolgálatosnak, de látszik rajtuk, fogalmuk sincs arról, amit kérdezek, csak azt ismételgetik, amit úgyis tudok

180524 2014.01.23. 11:26:28

Lehetne bővíteni a listát, napi bosszúságainkról. Hogy legyék egy kicsit jobb kedved, hallgasd meg ezt, kedves Obsidian: http://youtu.be/6kh4FUm7Ucc A 2. rész is ott van az oldalon...:-))

11229 2014.01.23. 14:26:15

nem irigylem az ügyfélszolgálatosokat sem

39027 2014.01.24. 22:22:11

Szia! Én tizensokévig ügyfeleztem, imádtam, de nem egyszer úgy jött hozzám szegény delikvens, hogy neki telefonban ezt nem mondták el, ezt nem úgy mondták, azt meg pont fordítva......mintha a telefonos kollégákkal nem is egy cégnél dolgoztunk volna.....Mindegy, ahogy tudtam, mindig segítettem. Egyébként én is járok így szolgáltatókkal, pl Főtáv: küld egy csekket, én mindent utalással intázek (4 órán belül ott a pént náluk, nincs postán elkeveredés), erre jön egy piros boríték, 710 HUF késedelem, szényentől égett a pofám, soha, semmit nem fizetek késve, pénzügyi vonalon dolgoztam, rühellem, ha valaki késik, pedig ki tudná fizetni, szóval, hívom őket, hogy a csekkes határidő előtt 3 nappal elutaltam a manit, jött is emil róla, ne szórakozzanak......22 perc várakozás után meguntam az autómatájuk zenéjét és hagytam az egészet. Erre most kijött pluszban kb ugyanaz az összeg......muhahaha......Elmű pepitában ugyanez, küldi az utalványt a túlfizetésekről, meg az üres, nullás csekkeket, majd ugyanarra a hónapra a rendes hav villanyszámlát......valaki mondja meg, ezek normálisak? Vagy csak a Postának generálnak így forgalmat?

11229 2014.01.25. 11:08:02

tényleg nem értem néha a szolgáltatók logikáját, aztán az emberek jogos felháborodása az ügyfélszolgálatosoknál csapódik le, tényleg nem irigylem őket

179584 2014.01.27. 16:16:42

Köszi ezt a tanulságos írást, ergo: ha ne adj´Isten újra születnék, nem leszek közszolgálati dolgozó!

11229 2014.01.28. 10:34:03

marijja legalább ennyi haszna volt :)

11229 2014.01.28. 10:35:33

érdemes volt egy sort hisztizni a telenornál, visszatöltötték a törölt keretet
süti beállítások módosítása