Utolsó Jazzszerda
2014. május 16. írta: obsidian1

Utolsó Jazzszerda

Ebben az évadban.

Ebben az évadban.

Hát nem tudom. Ha negyvenegynéhány évvel ezelőtt azt mondta volna valaki, hogy egyszer Stúdió 11 koncertre megyek, és még tetszeni is fog, biztos kinevettem volna. Akkoriban ők a nagyon ciki kategóriába tartoztak. Persze ez a Stúdió 11 nem az a Stúdió 11 (mellesleg nem is 11, megszámoltam 12-en voltak), és az én zenei ízlésembe is több minden belefér, mint akkoriban.

A Jazzszerda sorozatban az évad utolsó koncertjét Szulák Andrea és a Stúdió 11 adta.

Szulák Andreát sem hallottam még élőben. Valahogy úgy voltam vele, jó hangja van, jól énekel, de semmit nem találtam benne, hogy egy dalt éppen az ő előadásában hallgassak meg.

A koncert eleje egy kicsit igazolta is az előítéleteimet. Profi zenészek, profi hangszerelés, minden, mint a nagykönyvben megírva, mégis nekem érdektelen.  Később aztán volt néhány szám, ami már kimondottan tetszett az előadásukban, és kitűnt van néhány igazán kiváló szólistájuk is.

Furcsa volt, hogy még a dobos is mindent kottából játszott.

Mondjuk azt nem értettem, miért kell minden számot hatalmas csinnadrattával befejezni.

Ez lenne a védjegyük? Engem néha kifejezetten zavart.

Persze nem ártana, ha lenne markánsabb saját hangjuk is. Vonatkozik ez Szulák Andreára és a zenekarra is.

Ha rajongójuk nem is lettem, igazán kellemes este volt, és nem fogom elkerülni, ha összefutok egy koncertjükkel.

Nem sok mindent találtam, amit ízelítőül beilleszthetnék, legalábbis olyat, amin együtt szerepelnek.

Jellemző módon Szulák Andrea is úgy említette ezt a dalt, mint, ami legjobban összeforrt a nevével. Igen, de dalról mégsem elsősorban rá asszociálunk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr918230756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

180524 2014.05.17. 17:47:12

Nem is volt ez rossz, obsidian. :-)

11229 2014.05.18. 09:22:51

little köszönöm :)

11229 2014.05.18. 09:23:52

maiman nem is mondtam, hogy rossz :)

301782 2014.05.18. 17:12:53

Kedvelem Szulák Andrea hangját és egyéniségét is :)

11229 2014.05.19. 09:04:24

evalajos köszönöm :)

11229 2014.05.19. 09:05:55

Valika ha nem is vagyok a rajongója, kedvelem :)
süti beállítások módosítása