Jazzszerda - Harcsa Veronika
2014. november 15. írta: obsidian1

Jazzszerda - Harcsa Veronika

 

Egy koncert, amire már nagyon vártam.

 

Egy koncert, amire már nagyon vártam.

Közkívánatra került be a jazzszerda idei programjába Harcsa Veronika.

Eddig is kedveltem őt, de élőben még nem hallottam. Hanghordozókon és videókon nem jön át az az intenzív színpadi jelenlét, ami magával ragadja a közönséget.

A Nol presszóban láttam nem rég egy beszélgetést Dés Andrással, amiben szó volt arról is, teljesen hétköznapi tárgyak is használhatók hangszerként.

Harcsa Veronika az első számban bemutatta, saját testünk is használható hangszerként.

A koncert első felében Gyémánt Bálint gitárossal duóban voltak a színpadon, nagyrészt a Lifelover című lemezről adtak elő dalokat.

 

Szünet után már a kvartettje kíséretében énekelt, a Lámpafény című – megzenésített verseket tartalmazó – lemezről. Itt a szövegekre is figyeltem, így kevésbé tudtam magam átadni a zenének, de ez egyáltalán nem csökkentette az élményt. Sőt.

Nehéz választani, de következzen az album legvidámabb dala, Karinthy Frigyes Együgyű meséje.

 

 

Ráadásként még elhangzott a Come Together.

 

Visszatérve Dés Andráshoz. Az említett videóban bemutatta, egy A4-es lap is lehet hangszer. Az utolsó ráadásban Harcsa Veronika koncertjén is előkerült az A4-es lap, mint hangszer.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr78230824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11229 2014.11.15. 16:16:46

little köszönöm :)

301782 2014.11.15. 18:47:41

Megértelek benneteket. A "közkívánatra" hívásra gondolok :) ++

11229 2014.11.16. 10:37:06

Valika nem véletlen volt :)

11229 2014.11.16. 10:37:27

zsati köszönöm :)
süti beállítások módosítása