Egy régi naplóbejegyzés
2007. augusztus 08. írta: obsidian1

Egy régi naplóbejegyzés

Kuramát olvasva eszembe jutott ez a bejegyzés egy régi naplómból. Talán nem véletlenül.

  1998.05.18.

  "A semmi ágán ül szívem..."*

 

  1998.05.19.

  Kedd. Hűvös, esős idő van.

  Úgy érzem egy kis magyarázattal tartozom a tegnapi bejegyzésről. Nagyon el voltam keseredve, mára már valamennyire megnyugodtam, de a családban egyre rosszabbá kezd válni a helyzet, anélkül, hogy valami igazán nagy probléma lenne. Megpróbálom röviden összefoglalni az elmúlt napok (nem)eseményeit.

  Pénteken A és É délután bementek vásárolni. Természetesen most is É-nek. Velem együtt jöttek haza. Nem kérdeztem tőlük, de látszott rajtuk, hogy veszekedtek. Este É-t elvittem Gellénházára. Utána látszólag minden rendben volt, tévét néztünk és lefeküdtünk.

  Szombaton, amire felkeltem A már teljesen ki volt borulva, csak sejtem, hogy miért. Valamennyire sikerült megnyugtatni, de utána már mindketten rossz hangulatban voltunk egész nap. Délelőtt bementem a piacra teknőc kajáért és palántákért. Ebéd után kiültettem a paprika palántákat, de hűvös szeles idő volt, nem volt kedvem a kertben dolgozni. Inkább felporszívóztam a hálószobát. Este már viszonylag nyugodtak voltunk, tévét néztünk aztán lefeküdtünk és szeretkeztünk.

  A vasárnap különösebb izgalom nélkül telt. Délelőtt hazajött É. Ebéd után a kertben kezdtünk dolgozni, de az eső bezavart bennünket. É készülődött az osztálykirándulásra, mi pedig szokásos házimunkákat végeztük. Este tévét néztünk.

  Hétfő reggel indult É az osztálykirándulásra, de előtte még rendezett egy nagy hisztit, teljesen értelmetlenül, csak arra volt jó, hogy mindenki ideges legyen. Délután A tanfolyamon volt. Főztem, mosogattam és elmentem A-ért kocsival. Nem veszekedtünk, de ő is csak kötözködött.

  Befejeztem a forgatóállványt, most plotterlom, ezért is volt ilyen sok időm naplóírásra.

 

 



* Ezt még emlékezetből is pontosan idéztem, József Attila: Reménytelenül című verséből. Egy kicsit most bombasztikusnak érzem, de nagyon el lehettem akkor keseredve.

2003.01.02.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr298229500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása