Alvás
2009. július 06. írta: obsidian1

Alvás

Nem tudok egyedül aludni.

Általában nem ragaszkodom mereven a szokásaimhoz, egyetlen kivétel talán az alvás, abban minden zavar, ami eltér megszokottól. Most újra bebizonyosodott, nem tudok egyedül aludni.  Picinek évfolyam találkozója volt, így egy éjszakára egyedül maradtam. Alig aludtam valamit. Talán a szuszogása hiányzott, mert egyébként nem összebújva szoktunk aludni. Sőt. Ha néha arra kényszerültünk, hogy összebújva aludjunk, én álmatlanul forgolódtam. Pontosabban, ha tudtam volna forgolódni, akkor valószínűleg aludni is tudtam volna, de összebújva forgolódni nem igazán lehet. Szex után is, ha Pici elalszik a karjaimban, kénytelen vagyok felébreszteni, hogy én is tudjak aludni.

Régebben, ha néha egyedül maradtam, csak magamnak ágyaztam, hát úgy teljesen reménytelen volt, még az is számít, hogy két személyre van ágyazva, ha egyedül vagyok, akkor is.

Idegen helyen az első éjszakát majdnem biztosan álmatlanul töltöm, bármilyen jók is egyébként a körülmények alváshoz.

Ha sikerül elaludnom, akkor aztán mélyen alszom. Gyerekoromban előfordult, hogy a szüleim egyedül hagytak otthon este, magamra zártam az ajtót és elaludtam, amikor hazaértek kiabáltak, dörömböltek, már az összes szomszéd felébredt, csak én aludtam nyugodtan. Az éjszakai viharokat most is úgy átalszom, hogy semmit sem veszek észre belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr848229988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11812 2009.07.06. 11:21:10

Képzeld, ma én is egyedül voltam és tök nehezen aludtam el, annyira fura volt, hogy még a macskát is beengedtem a szobába... Meghallgattam egy csomó hangoskönyvet az ágyban, a Jeromoson úgy vihogtam, hogy már a vége felé jártam, mire sikerült az összes bogyómmal együtt elaludni. :( Reggel, meg: szellőztetni az összes ablak, had jöjjön bé a hideg, aztán halat, macskát, cicerót etetni. Aztán becsukni összes ablak, összes függöny, zuhany, (ráadásul nincs aki behozza, ha bent felejtetted a hálószobában :?) Rémes.

14742 2009.07.06. 11:34:39

Képzeld, adva van egyhorkoló férj, meg egy még jobban horkoló kutya. Egyik sem zavar az alvásban, csak ha véletlenül csöndben vannak, akkor ülök fel ellenőrizni, hogy rendben vannak-e. Viszont, ha egy róka átmegy a kerten, arra is felkapom a fejem.

11229 2009.07.06. 11:43:45

kalimpa evvan:) pedig néha annyira vágyom rá, hogy egy kicsit egyedül legyek:D

11229 2009.07.06. 11:45:49

lehar állítólag én is horkolok engem nem zavar:) alvás közben is működhet valami szelektálás az agyunkban, és csak arra ébredek fel, amire kell

11812 2009.07.06. 12:43:58

obsidian, én is pontosan így vagyok vele! Ez meg már milyen, hát már semmi sem jó nekünk?

11229 2009.07.06. 13:12:11

nehéz eset vagyunk:D

11213 2009.07.06. 18:11:58

namost, én meg beleszaladtam egy nem összebújós pasiba, mikor én meg összebújós vagyok, de majd jól megváltoztatom! :)))

11229 2009.07.07. 08:16:53

ha sikerül:)
süti beállítások módosítása