Költészetnapjára
2014. április 11. írta: obsidian1

Költészetnapjára

hogy legyen kuss, elég a szülinapi sirám,

és valaki vessen véget ennek a zsivány

ének-

ének!


Orbán Ottó: Születésnapomra

Nem mondom meg, hány éves lettem,

a tortabevonót is mind megettem:

az ám,

lazán!


Mégis, ha tán felém jöttök,

a Platánban lesz friss sütõtök,

sonkás-

tojás,

veder szeder, meg a sok régi étek,

húzd rá, cigány, ez égi ének,

kódus

kórus


az égi karban, de kihagyta ezt Madách,

elvitte férfikorban asszony, meg a harács,

adó-

csaló

sose lett, én is csak épp egy szegletet

vettem itt, bordélyházit, meglehet:

fura

kura-


fi voltam, fektettem mindenféle nõket,

Ábel meg majdnem engem ölt meg:

fain

Kain

voltam, aztán meg Rómában Brutus,

ugyanott vandál, majd De Sade-kultusz,

Pius

priusz,


Borgia, R. Iván, s késõbb úgy alakul,

hogy Havasalföldön Vlad Drakul

harap

halat,

de inkább vadat atlaszi vállamba,

és ott van egy faszi, mellette áll bamba

Vazul

s lazul,


mert neki már oly mindegy, vesztek-e,

és drukkol nagyon, hogy Wales ebe

agyon

marjon,


hogy legyen kuss, elég a szülinapi sirám,

és valaki vessen véget ennek a zsivány

ének-

ének!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr28230744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

178873 2014.04.11. 16:27:03

Tulajdonképpen nem is értelek, miért erre esett a választásod, miközben Növényi Norbert verset írt egy ifjú képviselőnek/ről/höz http://mobile.hirhatar.hu/hirhatar/ez-egy-ilyen-nap-novenyi-norbert-verset-irt-simonka-gyorgy-fideszes-kepviselonek/39026

Freewolf 2014.04.11. 16:53:05

Nem vagyok e jeles napon ennyire modern. Nem cserélem fel József Attilát erre a semmire, se a puncit seggre, de a szalonnás rántottámat sem valami trendi moslékra. Az ünnep nem ilyen, hiába is gondolják egyesek az ellenkezőjét.

11229 2014.04.11. 17:09:12

Valika köszönöm:)

11229 2014.04.11. 17:10:38

solide a növényinorberti magasságokhoz még szoknom kell :)

11229 2014.04.11. 17:12:05

Freewolf semmit nem kell felcserélni semmire, meg fér a kettő egymás mellett

11229 2014.04.13. 09:04:42

köszönöm :)
süti beállítások módosítása