Jazz-szerda
2013. február 17. írta: obsidian1

Jazz-szerda

Lehet, hogy az én hibám, de Szentpéteri Csillát soha nem kedveltem igazán. Nem tudom, miért.

Lehet, hogy az én hibám, de Szentpéteri Csillát soha nem kedveltem igazán. Nem tudom, miért.

A legutóbbi jazz-szerda keretében ő lépett fel a zenekarával (az eredeti terv szerint Zséda is jött volna, de ő betegség miatt lemondta).  A hó helyzet miatt azért is izgulni kellett, egyáltalán meg lesz-e tartva a koncert.

Nem győzött meg. Elismerem, virtuózan zongorázott, nagyszerű zenészek kísérték. Mégsem. A feldolgozásai inkább elvettek, mint hozzátettek az eredetihez. A saját szerzeményei megmaradnak a zenei közhelyek szintjén. Szerintem. A hozzájuk fűzött hosszas magyarázatok csak erősítették ezt az érzés Pinkfiksőn. Amúgy semmi bajom vele, csak na akarják, úgy eladni, hogy ez valami nagyon mély, és nagyon fontos.

„Egyik fellépése után odament hozzá egy férfi, s elmondta, tizenöt éve abban a hiszemben élt, hogy neki már nincsenek érzései... A koncertje alatt azonban megtalálta őket.

Ezek a sorok vezetik be a koncertről szóló beszámolót a helyi lapban. Jellemző. Mindenki tudja, hogy nem igaz, mégis…
El lehet játszani a Monti csárdást tangó ritmusban, érdekes is, de se nem igazi tangó, se nem igazi csárdás.



A bejegyzés trackback címe:

https://zsolt51.blog.hu/api/trackback/id/tr318230552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11677 2013.02.17. 15:39:54

Pedig olyan szépen mosolyog....

11692 2013.02.17. 16:04:34

(Mindkét) hölgy roppant mutatós és attraktív, ám az érzés nálam is hasonló... Sose legyen nagyobb bajunk...:) :) :)

23353 2013.02.17. 16:07:16

Pedig egész jól csinálják. Én élveztem. És tangós. Nem csárdásos.

11229 2013.02.17. 17:23:33

lord és kedves, és közvetlen, és szép, és még virtuózan zongorázik is minden adott a sikerhez, csak nem az én stílusom:)

11229 2013.02.17. 17:25:38

evalajos igen :)

11229 2013.02.17. 17:29:22

little nem is azzal van gondom, ahogy csinálják, hanem amit csinálnak igen tangó, bár a koncerten közreműködött egy hegedűs is, aki belecsempészett néha egy kis csárdást is, de ha már tangó, akkor inkább liber tangó, amit szintén előadtak a koncerten, nagyon jól
süti beállítások módosítása